Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 7. januar 2012

Dagbok 6.januar

I går kom den nye mobilen min i posten, juhu! Det måtte jo inn i dagboka. Passet bra, egentlig, for Nokia'en min begynte å tulle ganske mye nå, så satser på at denne funker bedre.:)

Mønsterark-ukjent

Journalingark- BoBunny

rub on hånd- Glitz

minialfa- authentiqe paper

telefonbrad- my little shoebox

runde epoxystickers- Heidis Hobbystugu

smileystickers og tall- ukjent
Jeg fikk denne pakken i posten i dag, kjøpt for det andre gavekortet Aksel gav meg til jul. :)
Denne kom fra Papirloftet, og inneholdt 5 esker med roser, en pakke med journalingark fra Webster's Page, en cat's eye stempelpute, et mønsterark fra Magnolia og en die fra Tim Holtz.
Gleder meg til å ta dette i bruk.:)
Tusen takk for alle koselige kommentarer, og fortsatt god helg. :)

1 kommentar:

*marion* sa...

Så mange kule sider du lager da , digger fargebruken ,helt herlig
takk for besøk i min blogg det gleder meg klem Marion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...