Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 12. desember 2013

12.desember, gaveeske og konfirmasjonskort :)

Vi var på klassemiddag i stallen i ettermiddag, og hadde det kjempekoselig. :)
Vi spiste grøt, ungene fikk hilse på og holde kyllingene og hønene, og høydepunktet; de fikk ri. :)
Selv Niklas, som ALDRI har villet prøve å sitte på en hest, var kjempeivrig og skulle ri.
Morsomt å se at ungene hadde det så gøy. :)
 
Kalender i dag; blomster :)
 
Sammen med sjokoladekortene og fyrstikkeskene fra i går, fikk jeg også bestilling på et konfirmasjonskort og en slik gaveeske som jeg har laget flere av før.
(Beklager litt dårlige bilder, de ble tatt i full fart før tingene skulle leveres.)
Dette var egentlig ikke noe som hastet, vedkommende trengte det ikke før til våren.
Men jeg liker å gjøre meg ferdig med ting når noen bestiller noe fra meg. :)
Leverer denne til
 
Forsiden av eska.

 
Forside av kortet
 
Innsiden av kortet
Nå skal jeg prøve noe nytt, nemlig å legge meg før klokka tolv... :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...