Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 17. desember 2013

16.desember, og kubbelys

Siste dag i sykemeldingen min, i morgen bærer det på jobb igjen.
Så får vi se hvordan det går....
Har gjort litt av hvert i dag, egentlig.
Etter et lite formiddagsbesøk hos mamma, lagde jeg noen julegaver; 11 kubbelys ble ferdig dekorert.
Silje laget popsboller mens vi ventet på at middagen skulle bli ferdig, og de ble gode. :)
Etter barne tv dro vi over til pappa, og ryddet og ordnet til jul hos ham.
Silje og Emilie badet til og med hunden. :)
Nå er det straks kveld, tidlig opp i morgen.
 
Kalender i dag; to stk 2014-kalendere :)
(Disse skal bli julegaver. )
 
Lysene jeg lagde i dag, pakket i cellofanposer, med hjemmelaget God Jul-tag. :)
Disse er nå pakket inn, og klar til å gis bort. :)




Ha en fortsatt fin uke. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...