Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 28. desember 2013

Topp 10 2013, kort og andre prosjekter :)

Jeg har laget en del kort og andre ting i år, men velger å legge de i samme topp 10 liste, da det er mye som er ganske likt. Finner jeg et oppsett jeg liker godt, så bruker jeg det gjerne på flere kort/ting. :)
Her er min Topp 10-liste:
 
Kalender:
 
Notatbok:

 
Bok laget med hidden hinge system:
 
Kurv med twist:
 
Baby-eske med kort, laget da Tarjei ble født i mars:
 
Mitt første forsøk på førstehjelpskrin :
 
Kort med gorjuss-motiv:
 
Konfirmasjonskort:
 
Posekort med tag:
 
Vintage-skilt/ veggpynt:
Og det var mine Topp 10 for i år... :)

5 kommentarer:

Tone K. sa...

wow....så mye flott du har laget :)
Jeg er så dårlig på slike ting jeg så jeg blir imponert når jeg ser så mye flott :)

Ønsker deg en forsatt fin jul :)
klem

Kreativelena sa...

Her var det mye flott. Men jeg falt spesielt for notatboka di. Den var bare helt fantastisk :-)

Marianne/skorpionen sa...

Masse flott å se her!! Digget også notatboken!

Cornelia sa...

Åh, så många fina kort samlade på ett och samma ställe! Du sprider verkligen inspiration och gör så mycket varierat och vackert!

May Grethe sa...

Wow så mye lekkert og variert du har laget :)
Må si den som fanget min oppmerksomhet aller mest var den knall-fine kalenderen <3

Klem fra May Grethe - Gruttegratt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...