Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

tirsdag 31. desember 2013

30.desember

Da jeg kom hjem fra jobb i dag, traff jeg disse to småtrollene utenfor huset. :)
De hoppet og spratt ut og inn av en snøhule de har laget, og hadde det ganske morsomt.
Så fant Silje ut at hun og broren skulle klatre i treet.
Det var jo greit nok, bortsett fra at Niklas ikke er på langt nær så flink som Silje og klatre.
Så han kom seg ca en meter opp, med hennes hjelp, og der hang han, mens hun holdt på å le seg fordervet. :) Hun lo så hun nesten ikke greide å hjelpe ham ned igjen... :)
Tullete unger. :)
1 dag igjen av 2013, og av prosjektet mitt for i år.
Ikke noe nytt dagbok prosjekt for min del til neste år, tror det blir vanlig scrapping framover for min del. :)
Ha en fin nyttårsaften, alle sammen. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...