Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 14. desember 2013

14.desember

I dag har vi hatt ordentlig sløv lørdag. :)
Sov lenge, og surra leeeenge rundt før vi fikk gjort noe fornuftig.
Sendte de siste julegavene med posten i dag, så er det gjort.
Siden jeg er sykemeldt, og ikke skal løfte noe særlig, så fikk mannen unngjelde litt i dag.
Plutselig fant jeg ut at det var en god ide å ommøbelere litt i stua.
Flytte tv'en, og sofaen, og div andre ting.:)
Og siden jeg ikke kan flytte tingene selv, hvem tror dere måtte gjøre det da? ;)
Ungene har kost seg i dag, vært mye ute, og faktisk stått på skøyter, på veien!
Er ikke is der, men snøen er så polert, at den fungerer helt fint som skøyteis.
Silje har overnattingsbesøk på andre døgnet, som sagt , de koser seg... :)
 
Kalender i dag; hvite blomster. :)
Nå blir det film med mannen, ha en fin helg videre. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...