Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 18. desember 2013

17.desember, og to kalendere

Gutta boys jobber hardt nede på verkstedet... :)
Ungene og jeg pyntet resten av pepperkakene, det ble mange morsomme figurer ut av det... :D
Etterpå pakket ungene inn julegaver, før vi så Polar Ekspressen.
Koselig julefilm, liker den veldig godt. :)
 
Kalender i dag; pyntefugler fra Prima. :)
 
Nå håper og tror jeg at jeg er ferdig med å lage julegaver.
Lagde de to siste i kveld, med kalenderene jeg fikk i kalenderen i går.
Så disse to blir vennegaver.
Bildene jeg har brukt, er av Anne Stokes.
Jeg er stor fan av stilen hennes, hun har masse, masse flotte og kule bilder!
Anbefaler å søke henne opp... :)

En uke til jul, gitt.... :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...