Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 7. desember 2013

6.desember

Vi har vært riktig så flinke, jeg og ungene i ettermiddag. :)
Da vi kom hjem, satte vi i gang med å bake pepperkaker.
Det ble både deler til pepperkakehus- vi kjøpte utstikker-sett til hus på Claes Ohlson, veldig smart :)- større figurer til å henge opp, og masse små pepperkaker.
Kjenner jeg Niklas rett, så skal det være melisglasur og maaaaaase non-stop på alle sammen... :D
 
Kalender i dag; halvperler fra Melissa Frances, midt i blinken. :)
Har vært en stille og rolig kveld, i sofaen foran tv'en, og nå er det straks leggetid her...
Ha en fin helg. :)


1 kommentar:

Pauline sa...

Himmel og hav så flink du er som blogger hver dag!!! (nesegrus beundring!!)

Akkurat nå har vi vinter og snø her i sør også, men over helga er det meldt mildvær og regn igjen...

Skal feire jula på Senja iår, så da er vi vel kanskje garantert hvit jul.. :-D

Ha en fortsatt fiiin førjulstid, adventsklem! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...