Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 26. desember 2013

Topp 10-LOer i 2013 :)

Det er vel den tiden på året igjen, at man oppsummerer hva man har laget i året som gikk. :)
Jeg har ikke fått scrappet så mye i år, pga flytting av soverom og scrapperom, som tok mye lenger tid enn beregnet...
Ja, ja, litt har jeg fått laget, da.
Dette er min Topp 10 liste over LOer i 2013, i tilfeldig rekkefølge:
 
Autografjegere:
To små karer som er kjempehappy over å få autografen til Finn-Arve fra Ugler i mosen. :)
 
Det e kult å kjøre båt:
Niklas koser seg i båten sammen med pappa. :)
Denne ble laget til da jeg var gjestedesigner hos That's just so cute, i juli i år.
 
Lilleprinsen:
Første møtet med Tarjei-gutten :)
(Ser at det fortsatt står feil dato på LOen, det skal stå 8., ikke 10.mars... :)
 
Photoshoot:
De kule bildene som ble tatt av ungene på Mallorca i fjor, måtte jo bare scrappes. :)
 
Pretty Girls:
To stk nieser, og vennene deres på julebord i fjor. :)
 
Tankefull:
Dette bildet av Tarjei og Anne bare ba om å bli scrappet. :)
 
Tidlig Krøkes...:
Niklas prøvesitter motorsykkelen min, før den ble solgt.
Tror han er litt arvelig belastet når det gjelder kjøretøy... :)
 
Togtur i Tromsø:
Første og eneste gangen jeg har kjørt tog i Tromsø, da Niklas absolutt skulle ha meg med på Ishavstoget. :)
 
Waschera! :
Et kult nærbilde av Niklas :)
 
Årets første bad:
Silje var og badet i havet 1.juni i år, noe som OVERHODET ikke er vanlig her nord!
Et fint minne fra en over gjennomsnittet bra nordnorsk sommer. :)
Det var min topp 10-liste. :)
Satser på å få scrappet mye mer til neste år, tror det skal være et nyttårsløfte til meg selv... ;)

12 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

utrolig masse flotte LOer du har laget!
Ønsker deg en fortsatt fin romjul og et godt nytt år!

Tone K. sa...

Kjempeflotte LO`er du har laget altså :) Mine favoritter er nok Photoshoot og "Washera" (husker ikke om det var sånn du hadde skrevet det jeg :) )
Ønsker deg en fiiiin romjul og et Godt Nytt År ! :)
klem

Bodil sa...

Kjempefine LOer fra dette året :)
Ha en fortsatt God Jul
klem :)

Mai-Britt sa...

Så mange fine og detaljerede LO-er du har lavet. Flot pyntet og med herlig journaling på dem. Godt nyt scrappeår!

Ann Kristin sa...

En flott samling av LO'er dette her! Ønsker deg ett godt nytt kreativt år! :)

Kreativelena sa...

Herlig samling. Og du bruker så mange flotte detajer på LOene dine :-)

Anne Lise sa...

Kjempeflotte! Likte best togturen og tidlig krøkes :)

Kristin Langnes sa...

Du har laget så utrolig mye fint og det er så gøy å se høydepunktene.
Pretty Girls-LOen din er uten tvil min favoritt. Jeg synes den er så komplett vakker med fargebruk og alt!

Har også kikket på de andre prosjektene du har laget liste for, og der falt jeg totalt for kurven din!

Cornelia sa...

Underbara LO-er, alla så olika men med fantastiska minnen bevarade på ett mycket snyggt sätt!

Gott nytt år!

lillesmor sa...

Så mye flott du har laget!! Håper du får et krativt år i 2014!

Monica Mortensen sa...

Fin fine Lo'er du har laget, en snasen samling <3 Likte spesielt godt"De kule bildene som ble tatt av ungene på Mallorca i fjor - LOen"

Ønsker deg et sprudlende og kreativt nytt år :)

May Grethe sa...

Utrolig fine LO'er, så herlig å ha disse fine minnene i så fantastiske "rammer".

Klem fra May Grethe - Gruttegratt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...