Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

torsdag 19. desember 2013

18.desember, og kubbelys...igjen :)

Hvert år deles det ut en kulturpris her i kommunen, og i år var det Gresscupen, fotballturneringen jeg har vært med på å få gjennomført, som vant. :)
Så i dag var jeg, og lederen i Gresscup-styret, og tok i mot prisen og en stor sjekk. :)
Kjempemorsomt å faktisk vinne.
Senere på dagen var Silje med sammen med andre elever fra Kulturskolen, og spilte på kommunestyremøtet. Tror nok det hadde vært gøy for dem. :)
 
Kalender i dag; pom-pom bånd
 
Og det ble fire kubbelys til i dag.
De to med englene ble julegave, mens de to med den blå alven, skal jeg beholde selv. ;)
Ha en fortsatt fin uke. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...