Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 15. desember 2013

15.desember, toffifee og julekort :)

3.søndag i advent... Tiden flyr. :)
En herlig sløv søndag, liker disse dagene.
Fortsatt vondt i siden, og maser fortsatt på de jeg bor sammen med, om hjelp til ditt og datt... :)
Men flinke unger og mann har jeg, så jeg skal ikke klage. :)
 
Kalender i dag; washi tape :)
 
Har vært kreativ på en søndag også.
Scrappet ferdig tre julegaver; doble toffifee esker, og en kjapt julekort.
 
Leverer denne til


 
Leverer denne til






Nå er det filmtid med ungene, ha en koselig søndagskveld. :)

5 kommentarer:

Heidi sa...

Så mye lekkert!
Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
Klem, Heidi:)

unni's scrappeboble sa...

Woow, her var det mykkje flott da :)
Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår .)

Unni
Card and Scrap

Mette sa...

Flotte esker !
Tusen takk for du deltar utfordringen vår i Cherish This :)

Klem Mette

majsan sa...

Så lekre esker! Det er en flott gave å gi som vertinnegave eller vennegave nå i jula.... Takk for deltagelsen hos card and acrap. Maria

Hjørdis sa...

Skønne sager :0) Tusind tak for dit bidrag på card and scrap !
Hjørdis DT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...