Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

onsdag 25. desember 2013

24.desember

Og da var dagen endelig her. :)
Vi hadde to mer eller mindre småsprø unger i hus hele dagen, Niklas hadde mest lyst til å ligge under juletreet med pakkene, tror jeg... :)
Neida, de var egentlig ganske så greie, begge to.
Vi så julemorgen, Askepott og Donald på formiddagen, før jeg og ungene dro på sykehjemmet til mamma på besøk. Der var vi samlet, vi, pappa, min bror og søster, og nieser og småtroll.
(Aksel var hjemme og var kokk... ;D)
Koselig stund sammen med mamma. :)
Vel hjemme var det klart for julemiddag, og i år var alt helt perfekt! Nydelig mat! :)
Og endelig var det klart for pakkene.
Vi fikk så mye fint, alle fire. :)
Så vi hadde en kjempeflott julaften her i huset.
 
Siste kalenderpakke i år; stempel fra Marianne Design. :)
Nå har vi sovet leeeeenge i dag, og bare sitti i sofaen og sett på tv.
Kanskje på tide med julefrokost/lunsj? :)
Ha en fortsatt god jul, alle sammen!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...