Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 28. desember 2013

28.desember

Niklas fikk jo Disney Infinity spillet til PS3 tidligere i høst, og har kjøpt en del nye figurer til denne etter hvert. Da han også fikk figurer til jul, og fikk kjøpe to til for julegavepenger, var det klart at disse måtte prøves, og det både lenge og grundig... :)
Ekstra stas var det jo å kunne spille sammen med bestekompisen som var kommet hjem fra juleferie i går. Morsomt å se hvor glade de var for å være sammen igjen. :)
Lørdagskveld, og sofa og tv.
Aksel skal opp på jobb i natt, og er lagt seg, Silje er på overnatting, og Niklas sover.
Så her sitter jeg da, og prater med meg selv... :) Og håper at forkjølelsen som jeg kjenner, ikke blir like langvarig og ille som sist gang....
Ha en fin helg videre, tre dager igjen av året... :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...