Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 1. desember 2013

1.desember

Endelig var det 1.desember, og 1.søndag i advent. :)
Vi var hos svigers på besøk i dag, og spiste nydelig julemat. Det var nesten sånn at vi trillet ut døra etterpå... :) De drar til Thailand på onsdag, og kommer hjem i slutten av januar, slik de gjør hvert år.
Da vi kom hjem, var det kalendergaver til alle.
Ungene og Aksel fikk hver sin lue som jeg har strikket til dem, hvor jeg også har strikket inn refleksgarn i de fargede stripene. De ble godt fornøyde, men ser jo at Aksel sin lue ble LITTEGRANN for stor... :D
Ja, ja, den fungerer greit likevel. :)
 
Jeg har også kalender i år, denne gangen fra Scrapomania.
Fikk halvperler i dag. :)
Mannen er nå tilbake på jobb igjen, og jeg koser meg sammen med ungene, og ser Alene Hjemme 2. :)
Ha en fortsatt fin 1.desember. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...