Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

fredag 20. desember 2013

19.desember, og små bøker

Som teksten sier... :)
Har faktisk 9 dager fri i jula i år, gleder meg masse til det!
Bare jeg nå blir bra av muskelbrist og tull og tøys, så er alt flott...
 
Kalender i dag; bånd
 
Fikk pakke i posten i dag, fra Kjøpsvik Bokhandel.
Flott butikk, med kjempehyggelig eier, og utrolig rask og flott service.
Anbefales! :)
Synd denne diesen ikke kom tidligere, har noen ideer til juleting og tang man kan dekorere med denne. :) Til neste år, kanskje?
 
Lagde to små bøker med Bind-It-All i dag.
De er ca 7x10 cm store, akkurat passe til å ha med seg i veska.
Adresseboka sier seg selv, og den andre er til div kortbestillinger, og andre bestillinger jeg får.
Kjekt å ha et sted og notere alt ned på. :)
I morgen er det helg, og ferie! Yay! :D

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...