Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

søndag 1. desember 2013

26.-30.november, forside desember og en adventskalender :)

Dette blir mange bilder på en gang, men sånn er det nå engang. :)
Endelig kan scrapperommet mitt tas i bruk! :D
Nå håper jeg bare at jeg får tid til å bruke det... :)
 
Strikkedilla mi fortsetter... :)
For min del må det være små, raske prosjekter, som jeg blir fort ferdig med.
Kan ikke vise dette riktig enda, kommer bilde av det ferdige senere.
 
Var på besøk hos Line og Tarjei, for å se Europa Cup kampen mellom Tromsø og Tottenham.
Pausen i kampen ble brukt til å ta julekortbilder av lille sjarmøren. :)
Tror det er tatt en god del bilder av ham siden han var født, for maken til kameravant unge! :)
 
Hadde fri i går, så den dagen ble brukt til å rydde og vaske huset klart til advent.
Og tro meg, det var på tide... :)
Og så ble det jo så koselig når jeg var ferdig. :)
 
Vi hadde en koselig lørdag i dag.
Alle fire dro til Tromsø, hvor ungene fikk handle julegaver til vennene sine, jeg fikk treffe Atle Antonsen, som var på boksignering, og etterpå dro vi på kino og så Jul i Flåklypa.
Kjempekoselig julefilm, anbefaler alle å se den. :)
Da vi kom hjem, satte de i gang med å pakke inn julegavene. :)
 
Nok en måned er over, en måned igjen av 2013. :)
Her er forsiden til desember-albumet.
 
Og endelig har jeg fått gjort ferdig adventskalenderen jeg begynte på for en stund siden.
Kjempemorsomt å lage denne, kosa meg med å scrappe igjen.
Leverer denne til
 
Innsiden av "dørene", festes med magneter.
 
Har brukt ark fra Pion på denne, juleserien fra i fjor.
Nå tror jeg at det er kveld for meg straks, er trøtt og gleeeeeeder meg til å sove. :)
Ha en fin 1.søndag i advent i morgen. :)

3 kommentarer:

Bente Årstad sa...

Kjemepflott advendtskalender og tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Scrappin All Over sin utfordring, klem Bente DT:)

Rita sa...

Denne var nyyyydelig :) Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scarppin All Over :) Klem Rita

Camilla sa...

Superfin adventskalender! Så moro å se at du har laget denne:) Tusen takk for kjempekoselig kommentar inne hos meg, det blir jeg så glad for. Syns jeg så deg på Libris her om dagen, forresten? :)

Håper det blir bra med øyet til gutten din snart, det hadde sikkert vært fint til jul.
Adventsklem fra Camilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...