Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 14. desember 2013

13.desember

Lucia-dag i dag... :) Og fredag 13.
Tror det har vært litt av begge deler i dag, egentlig.
Hatt en koselig dag med ungene. Silje hadde fri i dag, og var med på besøk til mamma.
Der var barnehagen på besøk og gikk Lucia på sykehjemmet. :)
Og på kvelden var det konsert med kulturskolen, hvor de sang og spilte masse flott musikk. :)
Så sånn sett en fin dag. :)
Ikke fullt så fint var sykemeldingen jeg fikk i dag...
Har egentlig arbeidshelg, men er sykemeldt tom mandag, pga muskelbrist.
Har hatt vondt i høyre side i noen dager, vondt å hoste, trekke pusten dypt og ikke minst nyse...
Så i dag var det så ille at jeg valgte å dra til legen, i frykt for lungebetennelse.
Det var det heldigvis ikke, men hostinga mi i det siste, har forårsaket muskelbrist.
Så nå får jeg ikke lov å løfte noe særlig, og skal ta det med ro i helga og på mandag.
Så blir det tilrettelagt sykemelding fra tirsdag av...
Ja, ja, dårlig timing, dette. Men det blir vel jul likevel. :)
 
Kalender i dag; knappepynt fra Basic Grey :)
God helg til alle sammen. :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...