Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

lørdag 28. desember 2013

27.desember, scrappeshopping og monsterbukse :)

Jeg og ungene hadde en fin dag i byen i dag.
Først var vi innom Pepperkakebyen, den var blitt svær! Og så mange flotte pepperkakehus som var der! :D Skikkelig imponerende byggverk!
Så var vi på kino og så Frost, i 3D. Veldig bra film, anbefales! Ikke minst på grunn av forfilmen, den var fantastisk!
Etter det var vi en tur på Jekta, og brukte litt julegavepenger der.
En helt grei måte å tilbringe en fredag i romjula på. :)
 
Ble bittelitt scrappeshopping på meg i byen i dag.
(Beklager at bildet er feil vei....)
6x6 blokk med juleark og to Panokitt lim fra Panduro
To pakker store cellofanposer og en liten visp (gave under planlegging) fra søstrene Grene
Papirtape og hyssing fra Nille. (Ta2, betal for 1 for julevarene. :)
Snøflak dies jeg fikk i posten i dag, Kjøpsvik Bokhandel.
 
Også kan jeg jo endelig legge ut bilder av den strikkede julegaven jeg lagde tidligere.
Den var til Tarjei, jeg strikket en monsterbukse til ham!
Ble den ikke kul? :D
Og ikke tok det lang tid å strikke den heller.
Oppskrift på buksa fant jeg her. :)
Denne er strikket i str 1 år, tror jeg det var.
Forsiden
 
Baksiden
Det var det for i dag, fortsatt god jul :)

1 kommentar:

Cornelia sa...

Kjempekul byxa till lille (store!) Tarjei! Verkligen fin!

En härlig dag på byn ser ni ut att ha haft också!

Och...! Allra käraste Aquarell! Idag när jag kom hem från min lilla julferie i fritidshuset i "skogen", så låg det ett såååå fantastiskt julkort i min brevlåda! Tack så väldigt väldigt mycket för det, det gjorde mej så otroligt glad! Ett tjusigt posekort med så många vackra detaljer... Stort tack till dej!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...