Takk for at du stikker innom bloggen min, og kanskje blir inspirert av det jeg lager.
Jeg blir veldig glad om du legger igjen en kommentar. :)

mandag 2. desember 2013

2.desember

Hjemme igjen etter en laaaang dag i byen...
Niklas hadde time hos øyelegen, øyet hans blir stadig bedre, hurra!:)
Etter det var vi på julegaveshopping. Silje tok bussen til byen etter skolen, så vi fikk handlet nok, for å si det sånn... :)
Rimelig gåen alle tre når vi kom hjem. Men jeg TROR vi er ferdige med julegavene nå, mulig det mangler en liten. Må sjekke det i morgen.
 
Kalendergaven min i dag var tre forskjellige typer glitter. :)
 
Det ble LITT shopping til meg selv også i dag... :)
Circle edge punch starter set fra Martha Stewart, og en juletredies fra Marianne Design.
Gleder meg til å prøve disse. :)
Nå skal jeg begynne på noen småbestillinger på kort som bør være ferdige før jul...
Ha en fin uke. :)
 


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...